بیماری کلیه کراتینین 2.4 با هیچ شانسی برای معکوس
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری کلیه کراتینین 2.4 با هیچ شانسی برای معکوس

بیماری کلیه کراتینین 2.4 با امکان Revertirla¿La کراتینین کلیه 2.4 enfrmedad با فرصت آن را معکوس؟ هفته گذشته، دکتر به من گفته که سطح کراتینین من است تا 2.4 و تورم در بدن من و من باید هر فرصت دیگر برای من به سرمایه گذاری síntomas.¿Hay؟

آیا احتمال معکوس بیماری کلیه وجود دارد؟

شما می دانید، سطح کراتینین است بسیار حساس به منعکس کننده ما renal.Como عملکرد کلیه ظرفیت قوی جبرانی نیست، سطح کراتینین افزایش به بیش از 50 درصد از عملکرد کلیه بدتر شاخص.

در حالی که آنها با بیماری کلیه، هفته گذشته تشخیص داده شد، واقعیت این است که این بیماری را توسعه داده است طولانی tiempo.Como شما بهترین زمان درمان از دست داده اند، مهم است برای شما برای پیدا یک درمان موثر در اسرع وقت. شما می دانید شما می توانید قبل از درمان درست، بیشتر از زمان شما می توانید بیماری را معکوس.

چه درمان می تواند کمک بیماران با کراتینین 2.4 معکوس بیماری خود را؟

آسیب به گلومرولها را می توان در التهاب، فیبروز و esclerosados.Inflamación و فیبروز در مراحل اولیه تقسیم شده است، گلومرول می تواند revertir.Sin اما گلومرول متصلب یک بار در حال حاضر، موفق به عمل totalmente.Por بنابراین، بسیار مهم است که برای محافظت glomérulos.Es قابل برگشت باقی مانده می گویند، در حالی که درمان برای حفاظت از بقیه گلومرول می شود یک درمان خوب برای این بیماری مفید است.

میکرو - طب چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری طب سنتی چینی، نه تنها می تواند بقیه گلومرول محافظت اما همچنین می تواند تعمیر dañado.Así است که می تواند یک درمان خوب برای کراتینین بیماری های کلیوی 2.4.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و یا می خواهید معکوس بیماری کلیوی خود را، شما می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: